Rosenthal Bvlgari, Bulgari Geometrica Beige- kubek z uszkiem
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wyjatkowy i eksluzywny, kubek marki BVLGARI / ROSENTHAL.
Kubek jest nowy, nigdy nie używany - stan doskonały
BVLGARI…
założona w Rzymie w 1884 roku przez utalentowanego greckiego rzemieślnika Sotirio Bulgari, marka szybko zyskała reputację włoskiej doskonałości dzięki doskonałemu kunsztowi i wspaniałym kreacjom. Przez dziesięciolecia pokolenia rodziny Bulgari wypracowały własny styl, pełen żywych kombinacji kolorów, doskonale wyważonych tonów i niepowtarzalnych motywów. Bvlgari stworzył innowacje, które zmieniły zasady wszechświata biżuterii i zapoczątkowały nowe trendy, które wyróżniały się jako ikony współczesnego designu.
Bvlgari…należy do wielkiej trójki najsłynniejszych jubilerów. Wymieniany jednym tchem obok Tiffany i Cartiera. Jego ekskluzywne salony sprzedaży lśnią blaskiem w większości europejskich i amerykańskich metropolii. Zdjęcia gwiazd noszących jego biżuterie obiegają cały świat.
Z nieokiełznaną kreatywnością do biżuterii i zegarków włączono niekonwencjonalne materiały, osiągając wyżyny wyrafinowania: stal, porcelana, jedwab i drewno poszerzyły granice luksusu, dając życie tworom przyjemnym w dotyku i dotyku, niczym druga skóra.
Z początkiem XXI wieku, Bvlgari nawiązuje współpracę z producentem porcelany Rosenthal, tym samy wkraczając do najelegantszych salonów z Biżuterią Bvlgari na całym świecie.
Wyrafinowana porcelana, sygnowana marką Rosenthala (wazony, kubki, filiżanki, zastawy stołowe, puzdra), której produkcja obywa się ręcznie, pod nadzorem kontrolerów jakości, szybko zyskała wysoką pozycję w świecie luksusu.
Obecnie wyroby porcelanowe Bvlgari sygnowane marką Rosenthala, nie są już produkowane, można je zdobyć jedynie na aukcjach internetowych, portalach antykwarycznych i designerskich.
wymiary:
wysokość: 9,2cm.
średnica: 8,20cm.
szerokość z uszkiem: 11,5cm.
Wszystkie wyroby z porcelany i szkła, pakujemy w podwójny karton, a przestrzenie pomiędzy nimi wypełniamy materiałem zabezpieczającym (folia, styropian, papier). Taki sposób pakowania, zabezpiecza w 100% wysyłaną porcelanę i szkło przed uszkodzeniem, podczas transportu.